سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفر استانی احمدی نژاد لغو شد

پنجمین سفر استانی دولتمردان در دور چهارم از این نوع سفرها به دلیل بارندگی شدید لغو شد.

به گزارش قدس انلاین ,  پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در قالب دور چهارم از سفرهای استانی که قرار بود اواخر این هفته به مقصد یاسوج انجام شود بنا به گفته مرتضی رهنما معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعویق افتاد.

البته دلیل لغو سفر استانی کهگیلویه و بویراحمد بارندگی شدید اعلام شد.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:53 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
خالق هریپاتر علیه «رابرت مرداک» شهادت میدهد

«جی کی رولینگ» خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» به‌زودی علیه «رابرت مرداک» شهادت می‌دهد. این نویسنده انگلیسی در هفته جاری در کنار دیگر قربانیان شنودهای تلفنی کمپانی «مرداک» علیه او شهادت می‌دهد. 

به گزارش هافینگتون پست، «جی کی رولینگ» و بسیاری از قربانیان غول رسانه‌ای «مرداک» از امروز برای شهادت علیه او به دلیل شنودهای غیرقانونی کمپانی‌اش در دادگاه رسمی حاضر می‌شوند. 

علاوه بر حضور رولینگ، والدین و خانواده دختری که به‌دلیل شنودهای تلفنی «مرداک» به قتل رسید‌، در این دادگاه حاضر خواهند شد تا به پرونده آنها در این زمینه نیز رسیدگی شود. 

این افراد قصد دارند با حضور در دادگاه از مشکلاتی که به واسطه شنود تلفنی و غیرقانونی «مرداک» برای آنها به وجود آمده دانسته‌های خود را با قاضی مطرح کنند.

دراین پرونده «دیوید شربورن» وکیل قربانیان پروژه مرداک قصد دارد از موکلین خود در برابر اقدامات بی‌شرمانه کمپانی مرداک دفاع کند و سؤالاتش را از مرداک به‌دلیل نقض حریم خصوصی شهروندان مطرح کند. 

در این دادگاه علاوه بر رسیدگی به اتهامات کمپانی مرداک و شخص وی به‌عنوان مجری این افتضاح رسانه‌ای به شکایت تمامی قربانیان این شنود غیرقانونی در سال‌های گذشته رسیدگی می‌شود.

بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیس علاوه بر جی کی رولینگ شخصیت‌های دیگری هچون «استیو کاگان» و «سینا میلر» در کنار «شارلوت چرچ» خواننده انگلیسی نیز در میان قربانیان پروژه «مرداک» به‌چشم می‌خورند که قرار است به ترتیب برای شهادت علیه «مرداک» در دادگاه حاضر شوند. 

این افراد قرار است به ترتیب در یکی از روزهای هفته آینده در دادگاه حاضر شوند و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با حضار و قاضی درمیان بگذارند.

کمپانی «مرداک» با شنود تلفن در سالهای گذشته موجب نابسامانی‌های بسیاری در زندگی شهروندان انگلیسی شده است که از جمله آنها می‌توان به قتل دختر نوجوانی که به دلیل شنود کمپانی «مرداک» به دست آدم ربایان کشته شد، اشاره کرد.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:50 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
مراسم ختم فرزند محسن رضایی برگزار شد

مراسم ختم احمد رضایی فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد. 

مراسم ختم مرحوم احمد رضایی فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز دوشنبه با حضور مسئولین کشوری و لشکری در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم سردار سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدیحیی رحیم صفوی مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا، رضا تقی پور، وزیر ارتباطات، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، حجت الاسلام اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد شریعتمداری عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران، سردار احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی، سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری، اسماعیل کوثری نماینده مجلس، رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مهدی خورشیدی رئیس گروه مشاوران ریاست جمهوری، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار رمضان شریف مدیر رواببط عمومی سپاه پاسداران، پدر شهید جهان آرا و سیدعلی خمینی حضور داشتند.

فرزند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دو هفته پیش در هتل گلوریای دبی به طرز مشکوکی درگذشت. تحقیقات درباره علت مرگ وی ادامه دارد.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:47 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
قایقی استثنایی که شما عاشقش خواهید شد + عکس

 

دوست دارید قایقی که یک جزیره زیبا را در دل عرشه‌اش حمل یا جابجا می کند، ببینید؟ اگر پسند کردید، سفارش خرید بدهید.
طراحی، جزیره زیبا در دل یک قایق بادبانی، کار مبتکرانه از شرکت Yacht Island Design است. این شرکت در این رابطه می‌گوید: ما در شرکت Yacht Island Design معتقدیم که باید طر‌ح‌های نوآورانه، زیبا و کاربردی ارائه دهیم.
مهندسین ما در این زمینه از خود جسارت، شجاعت، نو‌آوری، ابتکار و خلاقیت را با هم مخلوط کرده تا در چالش با هنجارهای پذیرفته شده طرحی نو و مورد تایید ارائه دهند.

قایقی استثنایی که شما عاشقش خواهید شد + عکس

شکل بدنه قایق شبیه دلفین است. جزیره‌ زیبا و با شکوهی که با  آن کوه آتشفشانش دیده می‌شود، همه و همه نتیجه این جسارت و خلاقیت است.
در این طراحی، همه چیز به دقت در نظر گرفته شده است. از شکل کلی قایق و بدنه بزرگ آن گرفته تا کوچکترین جزئیات و...

قایقی استثنایی که شما عاشقش خواهید شد + عکس
+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 6:28 عصر تــوسط محمدرضا محمودی(بیسیم چی) | نظر
4 خانه عجیب و غریب در دنیا + عکس

خانه های عجیب و غریب در دنیا کم نیستند. ما چهار نمونه از این خانه ها را برای شما در نظر گرفته ایم که از نظر معماری بسیار شگفت انگیز هستند.
 
1- خانه برعکس در لهستان

4 خانه عجیب و غریب در دنیا + عکس 


تاجری به نام دانیل سزاپوسکی در کشور لهستان و در اعتراض به کمونیسم و به عنوان نشان دادن ماهیت رژیم های کمونیستی این خانه بر عکس را در مدت 114 روز ساخته است. این خانه سالانه هزاران توریست را به خود جذب کرده است.در عین حال توریست هایی که در اطراف این خانه گردش می کنند معمولا از سرگیجه شکایت دارند!
 
 2- خانه اسرار آمیز در کالیفرنیا

4 خانه عجیب و غریب در دنیا + عکس

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 6:28 عصر تــوسط محمدرضا محمودی(بیسیم چی) | نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >