سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رهبری در حال تحمل این دولت هستند

عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رد سخنان جوانفکر مبنی بر اینکه چون دولت مورد تایید رهبرانقلاب است بنابراین هر گونه انتقاد از عملکرد دولت به معنای مخالفت با رهبری است، به سایت خبری سفیر گفت: برداشت ما از سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری موافقت و تایید دولت احمدی‌نژاد نیست بلکه ایشان در حال تحمل این دولت هستند. حیدرپور در ادامه اظهار داشت : ما در کشوری زندگی می‌کنیم که کاملا با مرام و مشی مقام معظم رهبری آشناست و آنچه که امروز از فرمایشات رهبری بر می‌آید تحمل دولت احمدی‌نژاد و افرادی است که در کنار وی مشغول به کار هستند.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:56 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
تایید دستگیری جاسوسان سیا در ایران و لبنان
مقامات بلند پایه سازمان سیا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی اعتراف کردند ایران و حزب الله شبکه های جاسوسی این سازمان را متلاشی کردند
 
تایید دستگیری جاسوسان سیا در ایران و لبنان
سرویس بین الملل افکار نیوز - چهار مقام کنونی و پیشین آمریکایی می‌گویند طی شش ماه اخیر بیش از ده جاسوس که با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، همکاری می‌کردند در ایران و لبنان دستگیر و احتمالاً اعدام شده‌اند. این چهار مقام که با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا مرتبط هستند به شبکه تلویزیونی «اِی‌بی‌سی» گفتند که این جاسوسان، در قبال دریافت پول از سازمان سیا، برای دو حلقه جداگانه جاسوسی کار می‌کردند که هدف این دو حلقه، ایران و حزب‌الله لبنان است.

به گزارش سرویس بین الملل افکار نیوز ، این مقام‌های آمریکایی به این شبکه تلویزیونی گفتند که بخش زیادی از مطالبی که چندی پیش در گزارش‌های رسانه‌ای ایران و حزب‌الله لبنان در مورد کشف دو شبکه جاسوسی ذکر شد واقعیت دارد.چهار مقام کنونی و پیشین آمریکایی می‌گویند طی شش ماه اخیر بیش از ده جاسوس که با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، همکاری می‌کردند در ایران و لبنان دستگیر و احتمالاً اعدام شده‌اند.

این چهار مقام که با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا مرتبط هستند به شبکه تلویزیونی
مقام بلند پایه سیا : وقتی که در تهران یا در بیروت یک ایستگاه کامل را از دست بدهیم این یک فاجعه خواهد بود
«اِی‌بی‌سی» گفتند که این جاسوسان، در قبال دریافت پول از سازمان سیا، برای دو حلقه جداگانه جاسوسی کار می‌کردند که هدف این دو حلقه، ایران و حزب‌الله لبنان است. این مقام‌های آمریکایی به این شبکه تلویزیونی گفتند که بخش زیادی از مطالبی که چندی پیش در گزارش‌های رسانه‌ای ایران و حزب‌الله لبنان در مورد کشف دو شبکه جاسوسی ذکر شد واقعیت دارد.

وزارت اطلاعات ایران اواخر اردیبهشت سال جاری اعلام کرد که با شناسایی «شبکه پیچیده جاسوسی و خرابکاری وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا»، این شبکه را متلاشی و «30 نفر از جاسوسان آمریکا» را بازداشت کرده‌است.
در بیانیه‌ای که روابط عمومی وزارت اطلاعات در این مورد منتشر کرد همچنین گفته شده بود که برای فریب سرویس اطلاعاتی آمریکا، ایران تعدادی جاسوس دو جانبه به کار گرفته‌است و با خنثی کردن تهاجم سنگین اطلاعاتی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، 42 تن از افسران اطلاعاتی و عملیاتی آن سازمان در کشورهای مختلف شناسایی کرده‌است.

وزیر اطلاعات در خصوص حوزه فعالیت این تعداد از «جاسوسان» گفته بود که شماری از آنها از مدیران دولتی بودند و «اینها بیشتر قصد داشتند در بخش هسته‌ای، نفت و گاز، وزارت نیرو و به ویژه نرم‌افزارهای تشکیلات‌ها و ارگان‌ها کار کنند که موفق
یکی از این مقام‌ها از دست رفتن «تعداد نامشخصی از جاسوس‌ها» را طی شش ماه گذشته در ایران و لبنان تأیید کرد
نشدند.»

مقام‌های آمریکایی اما به شبکه ای‌بی‌سی گفتند افرادی که تلویزیون ایران در آن تاریخ آنها را به عنوان جاسوس آمریکا نشان داد از جاسوس‌های آمریکایی نبودند اما ویدئویی که از وب‌سایت‌های مورد استفاده سازمان سیا در این برنامه نشان داده‌ شد صحت داشت. یکی از این مقام‌ها از دست رفتن «تعداد نامشخصی از جاسوس‌ها» را طی شش ماه گذشته در ایران و لبنان تأیید کرد و افزود: «بسیاری از ریسک‌ها به نتیجه موفقیت‌آمیز می‌رسند ولی برخی هم به شکست های موقت منجر می‌شوند.»

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و از متحدان ایران تیرماه گفت که سازمان سیای آمریکا «به خاطر اسرائیل» جاسوسانی را به گروه او رخنه داده‌ است . به گزارش ای‌بی‌سی، رابرت بئر، از مقام‌های ارشد پیشین در سازمان سیا که در بیروت مستقر بوده به این شبکه خبری گفت: «زمانی که یک نفر، یک منبع را از دست می‌دهیم این امر معمولاً یک عقب‌نشینی در جاسوسی را به همراه دارد.»

وی افزود: «اما وقتی که در تهران یا در بیروت یک ایستگاه کامل را از دست بدهیم این یک فاجعه خواهد بود و چنین چیزی نباید اتفاق بیفتد.» به گفته رابرت بئر، حزب‌الله لبنان چندی پیش موفق شد با به‌کارگیری جاسوس‌های دوطرفه به یک حلقه جاسوسی نفوذ کند و دست کم بیش از 10 نفر را دستگیر کرد.

+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:55 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
استعفای وزیر فرهنگ مصر در اعتراض به خشونت دولت

خبرگزاری رسمی مصر منا دوشنبه گزارش داد عماد ابوغازی وزیر فرهنگ مصر استعفای خود را در اعتراض به واکنش دولت به خشونت های بین تظاهرکنندگان و نیروهای پلیس تسلیم کرد.
 
ابوغازی پس از درگیری های مرگبار بین نیروهای پلیس و تظاهرکنندگانی که خواستار پایان حکومت نظامی هستند اعلام کرد: من استعفای خود را در اعتراض به شیوه ای که دولت براساس آن با حوادث اخیر در میدان تحریر برخورد کرد، تسلیم کردم.

خشونت ها از روز شنبه به کشته شدن سی و سه تن از روز شنبه در قاهره و شمار دیگری از شهرهای مصر منجر شده است. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره، وزیر فرهنگ مصر تصریح کرد درباره استعفای خود که یکشنبه شب به شورای وزیران تسلیم شد، تجدید نظر نخواهد کرد.
 
این درگیری ها یک هفته مانده به آغاز نخستین انتخابات پارلمانی مصر پس از سقوط حکومت حسنی مبارک رئیس جمهوری سابق مصر که قرار است بیست و هشت نوامبر آغاز و در عرض چندین ماه برگزار شود، صورت می گیرد.

تظاهرکنندگان خواستار پایان حکومت نظامیان که پس از کناره گیری مبارک از قدرت، روی کار آمد، هستند. 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:54 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
داستانتازه فاطمهکروبی

بی‌تحرکی و انفعال جریان فتنه موجب شده تا فعالان ضد انقلاب به دنبال دامن زدن به شایعات دروغ درباره سران فتنه و وضعیت نگهداری آنان در حصرخانگی به منظور ایجاد شوک، تزریق هیجان به بدنه بی‌رمق خود، احیای آشوب‌های خیابانی و آماده کردن خوراک تبلیغاتی برای اعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه حقوق بشر باشند.

به گزارش رجانیوز، یکی از داستان‌های مورد علاقه رسانه‌های ضدانقلاب در ماه‌های اخیر، مساله جابجایی مهدی کروبی و همسرش از خانه قبلی خود به خانه جدید بوده که تلاش شد تا با ایجاد حاشیه‌های فراوان در مورد آن، زمینه‌سازی برای افزایش موج خبری درباره جریان فتنه 88 کلید زده شود اما این ماجرا بدون اینکه تاثیری بر فضای رسانه‌ای کشور داشته باشد، موجب شد تا رسانه‌های این جریان با انتشار اخبار متناقض و متضاد، به درگیری با یکدیگر بر سر این مساله بپردازند؛ موضوعی که در درگیری سایت کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای با سایت وزیر ارشاد فراری دولت خاتمی در هفته‌های اخیر به اوج خود رسید.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:54 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
سرازیر شدن مردم به میدان التحریر

در حالی که سیل عظیم مردم مصر در حال ورود به میدان التحریر قاهره هستند، منابع بیمارستانی لحظاتی پیش از رسیدن تعداد کشته شدگان اعتراضات اخیر در نقاط مختلف به 33 نفر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، منابع بیمارستانی در مصر لحظاتی پیش از رسیدن آمار کشته شدگان اعتراضات اخیر علیه شورای نظامی حاکم بر این کشور به 33 نفر خبر دادند.

این در حالی است که در جریان اعتراضات اخیر که امروز (دوشنبه) وارد سومین روز خود شد تاکنون صدها نفر طی درگیری با نیروهای امنیتی زخمی و روانه بیمارستان شده اند.

اعتراضات امروز بیشتر در میدان التحریر قاهره و برخی نواحی اسکندریه ادامه دارد که طی آن نیروهای امنیتی مانند روزهای گذشته علیه مردم آتش گشودند.

این در حالی است که حضور یکی از مقامات ارشد نظامی مصر در بین معترضین میدان التحریر در فرونهادن آتش اعتراضات مردم مصر تاثیری نداشت و مردم همچنان به طور گسترده به تظاهرات علیه نظامیان ادامه می دهند.

در تحولی دیگر، نشست فوق العاده هیئت وزیران مصر برای بررسی وقایع اخیر ساعاتی پیش در قاهره برگزار شد و طی آن اعضای هیئت دولت به اتخاذ موضعی مشترکی در برابر تحولات اخیر پرداختند.

این در حالی است که "عصام شرف" نخست وزیر دولت موقت ساعتی پیش به دیدار با ژنرال طنطاوی رئیس شورای عالی نظامی رفت. مردم مصر در اعتراضات اخیر خواهان رفع دخالت نظامیان در امور کشور و کناره گیری دولت موقت شده اند.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:53 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >