سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خالق هریپاتر علیه «رابرت مرداک» شهادت میدهد

«جی کی رولینگ» خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» به‌زودی علیه «رابرت مرداک» شهادت می‌دهد. این نویسنده انگلیسی در هفته جاری در کنار دیگر قربانیان شنودهای تلفنی کمپانی «مرداک» علیه او شهادت می‌دهد. 

به گزارش هافینگتون پست، «جی کی رولینگ» و بسیاری از قربانیان غول رسانه‌ای «مرداک» از امروز برای شهادت علیه او به دلیل شنودهای غیرقانونی کمپانی‌اش در دادگاه رسمی حاضر می‌شوند. 

علاوه بر حضور رولینگ، والدین و خانواده دختری که به‌دلیل شنودهای تلفنی «مرداک» به قتل رسید‌، در این دادگاه حاضر خواهند شد تا به پرونده آنها در این زمینه نیز رسیدگی شود. 

این افراد قصد دارند با حضور در دادگاه از مشکلاتی که به واسطه شنود تلفنی و غیرقانونی «مرداک» برای آنها به وجود آمده دانسته‌های خود را با قاضی مطرح کنند.

دراین پرونده «دیوید شربورن» وکیل قربانیان پروژه مرداک قصد دارد از موکلین خود در برابر اقدامات بی‌شرمانه کمپانی مرداک دفاع کند و سؤالاتش را از مرداک به‌دلیل نقض حریم خصوصی شهروندان مطرح کند. 

در این دادگاه علاوه بر رسیدگی به اتهامات کمپانی مرداک و شخص وی به‌عنوان مجری این افتضاح رسانه‌ای به شکایت تمامی قربانیان این شنود غیرقانونی در سال‌های گذشته رسیدگی می‌شود.

بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیس علاوه بر جی کی رولینگ شخصیت‌های دیگری هچون «استیو کاگان» و «سینا میلر» در کنار «شارلوت چرچ» خواننده انگلیسی نیز در میان قربانیان پروژه «مرداک» به‌چشم می‌خورند که قرار است به ترتیب برای شهادت علیه «مرداک» در دادگاه حاضر شوند. 

این افراد قرار است به ترتیب در یکی از روزهای هفته آینده در دادگاه حاضر شوند و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با حضار و قاضی درمیان بگذارند.

کمپانی «مرداک» با شنود تلفن در سالهای گذشته موجب نابسامانی‌های بسیاری در زندگی شهروندان انگلیسی شده است که از جمله آنها می‌توان به قتل دختر نوجوانی که به دلیل شنود کمپانی «مرداک» به دست آدم ربایان کشته شد، اشاره کرد.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:50 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر