سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی بی سی: معترضان آمریکایی وعده داده اند پنجشنبه بازار بورس نیوی


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 10:7 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
کروبی نمونه بارز اخلاق انبیاء است!!
مصطفی آزمایش: بعضی اوقات بر یک عالم واجب می شود که علم خودش را انکار نکند و بر مبنای آن عمل بکند. مثل آقای کروبی که حرفش را زد و پای حرفش هم ایستاد، ولی او را زندان و حصر خانگی کردند؛ اما روز به روز محبوب تر می شود!
به گزارش جام نیوز، شبکه سلطنت طلب پارس در ادامه سلسله برنامه هایی که به ترویج فرقه های منحرف و پرورش یافته دامان استعمار (همچون بهائیت و صوفی گری و...) می پردازد، یک مصاحبه اختصاصی با "مصطفی آزمایش" سخنگوی دراویش نعمت اللهی ترتیب داد.
وی در قسمتی از این مصاحبه خطاب به مجری بی حجاب برنامه که هم فرقه اش بود گفت: «در مملکت ما همه چیز زوری و حکومتی شده است. ما باید اخلاق را رعایت کنیم. همانطور که پیغمبر(ص) فرموده است: «تخلقوا بأخلاق الله» یعنی به اخلاق خدا خودتان را متخلق کنید، در کار دیگران فضولی نکنید و به کار خودتان بپردازید.»
او در ادامه با حمایت قاطع از کروبی گفت: «الان وظیفه مسلمانان این است که سکوت نکنند. بعضی اوقات بر یک عالم واجب می شود که علم خودش را انکار نکند و بر مبنای آن عمل بکند. مثل آقای کروبی که حرفش را زد و پای حرفش هم ایستاد، ولی او را زندان و حصر خانگی کردند؛ اما روز به روز دارد محبوب تر می شود(!)»
وی در ادامه ضمن معرفی کروبی به عنوان الگوی اخلاقی، افزود: «آقای کروبی کلمه حق را می گوید و روی حرف حق هم پافشاری می کند و از آن کوتاه نمی آید. این نمونه بارز جوانمردی و اخلاق انبیاء است. این معنی "تخلقوا بأخلاق الله" است.»


سخنگوی دراویش نعمت اللهی در حالی کروبی را نمونه متخلق به اخلاق خداوند و انبیاء بر می شمارد که وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری (که پنجم شد و از تعداد آرای باطله هم کمتر رای آورد) در اعتراض به نتایج انتخابات به جای پیگیری ادعاهایش از طریق قانونی به بدعتی روی آورد که هزینه های سنگینی برای ملت ایران داشت. زورآزمایی و آشوب های خیابانی، خسارت به اموال عمومی، کشته شدن چندین نفر از شهروندان تهرانی و بسیجیان، اهانت به مقدساتی همچون مساجد و مجلس عزای امام حسین در روز عاشورا، همه با بیانیه های تحریک آمیز وی صورت گرفت. در ضمن این الگوی اخلاقی معرفی شده از جانب دراویش در شبکه سلطنت طلب پارس، هیچ گاه درباره حمایت های صریح دولت آمریکا ، اسرائیل و همچنین منافقین و رقاصه ها و آواز خوانان لس آنجلس نشین از خود اعلام برائت نکرد.

درباره محبوبیت کروبی در بین ملت ایران هم باید گفت که در طول این 32 سال، ملت ایران انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام کرده اند؛ لذا از روزی که کروبی و موسوی جزء کسانی قرار گرفتند که شعارشان:"اوباما یا با اونا یا با ما" و "نه غزه نه لبنان" بود علنا در مقابل ملت ایران ایستادند و به همان اندازه که ملت ایران از آمریکا و اسرائیل متنفرند از اینان هم.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 10:7 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
محل اقامت ((باراک اوباما)) و خانوده او هدف شلیک گلوله قرار گرفت

سرویس بین الملل – خبرگزاری «دویچه وله » به نقل از سرویس امنیتی کاخ سفید گزارش داده است که محل اقامت رئیس‌جمهور آمریکا و خانوده‌ او هدف شلیک حداقل یک گلوله قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک» ، این گلوله سه‌شنبه در یکی از پنجره‌های نمای خارجی ساختمان پیدا شده است.
 مقامات مسئول حفاظت از امنیت رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفته اند، در محوطه کاخ سفید یک پوکه کروی دیگری هم پیدا شده است.

بر اساس این گزارش ، روز جمعه گذشته  شاهدان عینی چند شلیک در نزدیکی کاخ سفید شنیده و از فرار دو اتومبیل خبر داده بودند.  یک اسلحه AK-47 پیشتر در این محوطه پیدا شده است. ارتباط این اسلحه با گلوله‌های پیداشده در کاخ سفید هنوز روشن نیست.

لازم به ذکر است که در تابستان سال جاری نیز مردی بی خانمان ، از حصار محوطه کاخ سفید به داخل پریده بود و به محل اقامت باراک اوباما یورش برده بود. وی بعد از اینکه وی به داخل محوطه پریده بود، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.بر اساس آنچه که سرویس جاسوسی کاخ سفید اعلام کرد، این مرد جیمز دیرک نام داشت و با 41 سال هنوز هیچ خانه ای از خود نداشت.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 10:6 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
شهرستان شدن «زادگاه احمدی نژاد» غیرقانونی است

سایت خبری قاصد نوشت : شنیده شده طی روزهای اخیر یک دستگاه نظارتی با اشاره به تصویب‌نامه هیأت وزیران به شماره 103694/ت 46975هـ مورخ 19/5/1390، درباره «ایجاد شهرستان آرادان در استان سمنان»، اعلام کرده ، متن مصوبه دولت که به موجب آن، شهرستان آرادان بدون هرگونه تصریح ، مبنی بر انضمام آن با بخش یا بخش‌های همجوار دیگر و صرفا از ترکیب بخش مرکزی به مرکزیت شهر آرادان ایجاد می‌گردد، مغایر با مستند قانونی خود یعنی قانون فوق‌ است و باید لغو شود.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 10:3 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
زاکانی:تاکید آیتالله مصباح بر وحدت اصولگرایان

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با اعلام اینکه در پنج ماه گذشته دو دیدار با آیت الله مصباح یزدی داشته‌است، گفت: در هر دو دیدار ایشان با تاکید بر امر مهم وحدت اصولگرایان و نیروهای انقلاب تصریح کردند که راهی جز وحدت نداریم.
علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدارهای خود در چند ماه گذشته با آیت الله مصباح یزدی گفت: من در شش ماه گذشته دو بار با آیت الله مصباح یزدی دیدار داشتم که در هر دو دیدار ایشان تاکید ویژه ای بر وحدت نیروهای اصولگرا داشتند.

وی افزود: در اولین دیدار که در 16 خرداد سال جاری به همراه اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان به محضر آیت الله مصباح رسیدیم، ایشان با بیان این که جامعه علی رغم ویژگی های خاص و مطلوب و نقاط مثبت، خواه یا ناخواه از نقاط ضعف رنج می برد و این طبیعی است، اظهار داشتند" انتظار جامعه ای بدون ضعف، انتظار بی جایی است ، خداوند هیچ دونفری را مثل هم نیافریده است و از زیبایی های یک نقاشی است که یکنواخت نباشد".


ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 10:3 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >