سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غربی ها موساد را عامل انفجار پادگان سپاه می دانند
یک روز قبل از مراسم به خاکسپاری هفده شهید حادثه انفجار در پادگان سپاه پاسداران در ملارد واقع در غرب استان تهران، روزنامه های رژیم صهیونیستی تلویحا اسرائیل را عامل انفجار روز شنبه در ایران دانستند، سناریویی که با همراهی غربی ها مواجه شد. اما هدف از این سناریو چیست و چه کار باید کرد؟
 
رسانه های رژیم صهیونیستی با همراهی رسانه های غربی درصددند تا انفجار در پادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عملیات خرابکارانه  و قدرت جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه ایران نسبت دهند .

 به گزارش «تابناک» ، یک روز قبل از مراسم به خاکسپاری هفده شهید حادثه انفجار در پادگان سپاه پاسداران در ملارد واقع در غرب استان تهران، روزنامه های رژیم صهیونیستی تلویحا اسرائیل را عامل انفجار روز شنبه در ایران دانستند. فرضیه ای که یک مقام اطلاعاتی غرب نیز، آن را تایید کرده و آن را کار موساد دانسته است.همین فرد به مجله تایم گفته است:"به ایران که می گوید انفجار در اثر حادثه ای بوده است، باور نداشته باشید.”

اما هدف از چنین فضا سازی رسانه ای چیست ؟
1-    پس از انفجار در پادگان سپاه مسولان امر، دلیل این واقعه را جابجایی مهمات تشخیص داده اند و طبیعی است تا مشخص شدن علت اصلی این حادثه توسط متخصصان مدتی طول خواهد کشید اما در این مدت این رسانه ها با جو سازی رسانه ای درصدد نشان دادن قوت و قدرت رژیم صهیونیستی در ایجاد خرابکاری در پادگان های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، هستند . نکته اینکه نه جزئیاتی از این عملیات منتشر می کنند و نه به مطلب قابل استنادی استناد می کنند.
 
2-    صهیونیست ها با این عملیات روانی دو هدف را با یک نشان خواهند زد . از یک طرف با القاء اینکه چنین انفجارهایی کار آنان بوده است ، می کوشند توان و قدرت عملیاتی خود را در ایران نشان دهند . بر اساس چنین سناریویی طبیعتا مقامات ایرانی چون از واقعیت امر اطلاع دارند ، طبیعتا این اخبار را تکذیب می کنند . درست در چنین بزنگاهی است که رژیم صهیونیستی بهره خود را می برد و در عملیات تروریستی دیگر که علیه ایران ، همچون ترور اندیشمندان هسته ای ایران  انجام می دهد ، مقامات ایرانی را بر سر دو راهی قرار می دهد .

بدین ترتیب که اگر ایران در حوادث تروریستی دیگر این رژیم را به عنوان عامل ترور معرفی و محکوم کنند ، این رژیم این محکومیت را دال بر توان و قدرت ایجاد خرابکاری و انجام عملیات در خاک ایران می کند و اگر ایران عملیات های تروریستی رژیم صهیونیستی را معرفی و محکوم نکند ، این رژیم باز هم بهره برداری کرده و خود را اتهام تروریسم دولتی حداقل علیه ایران تبرئه می کند. 

به نظر می رسد در آینده برای مقابله با فضا سازی رسانه ای رژیم صهیونیستی که با همراهی رسانه های غربی هم همراه است هوشمندی خاصی باید اندیشیده شود. چرا که تقریبا مسلم است که با به کارگیری استاندارد های دوگانه در عرصه بین المللی درباره مفاهیم توسط کشور های غربی ، نقش رسانه بیش از پیش پر رنگ خواهد شد . چرا که در حال حاضر اذعان به انجام عملیات تروریستی در خاک یک کشور ولو به دروغ ، عملیات تروریستی محسوب نمی شود با هیچ محکومیتی مواجه نمی شود ، بلکه در عوض ،  توان بالای اطلاعاتی و قدرت نظامی محسوب می شود !

+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/8/24ساعــت 1:1 صبح تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر
هشدار وزیر فرانسه در مورد حمله به ایران
وزیر خارجه فرانسه هشدار داده است که اقدام نظامی علیه ایران به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور، جهان را به "ورطه‌ای غیرقابل مهار" خواهد کشاند. در همین حال وزیر خارجه انگلیس از ادامه مذاکره با ایران سخن گفته و برنامه اتحادیه اروپا برای تحریم احتمالی ایران هم به تعویق افتاده است. پیشتر هم اوباما گفته بود که جمهوریخواهان فکر می کنند مواجهه با ایران ساده خواهد بود.
وزیر خارجه فرانسه هشدارداده است که اقدام نظامی علیه ایران به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور، جهان را به "ورطه‌ای غیرقابل مهار" خواهد کشاند.

به گزارش «تابناک» ، خبرگزاری فرانسه خبری را منتشر کرده که بر اساس آن ، آلن ژوپه بعد از نشست وزاری خارجه اتحادیه اروپا در عین حال در بروکسل گفته که این اتحادیه تحریم‌ها علیه ایران را تشدید خواهد کرد و از "بانک سرمایه‌گذاری اروپا" خواهد خواست تا پرداخت وام به جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند.با وجود این وزیر خارجه فرانسه هشدار داد که هر گونه "مداخله نظامی، بدترین اقدام خواهد بود و ما را به ورطه ای غیرقابل مهار خواهد کشاند."

جمهوری اسلامی ایران نیز هشدار داده است که هر گونه تهدید و یا تجاوز نظامی به خاک ایران را با واکنشی گزنده پاسخ خواهد داد. ایران و ملت آن را نمی توان با کشور های عربی مقایسه کرد. اوباما نیز در واکنش به کاندیدهای جمهوریخواهان که وی را متهم به شکست در برابر ایران کرده بودند گفته بود آنان فکر می کنند مساله ایران مساله ساده ای است ، کسی که چنین فکری می کند سیاست باز است .

طبیعی به نظر می رسد که این تحلیل اوباما از قدرت جمهوری اسلامی ایران و آگاهی از روحیات ملت ایران نشات گرفته است .

پیش از این وزیر خارجه آلمان نیز مشارکت این کشور در هرگونه گفت‌وگو درباره اقدام نظامی احتمالی علیه ایران را رد کرده بود.

در همین حال به گزارش رویترز نیز گزارش داد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه، اقدام عملی درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران را به اجلاس آتی خود در اول ماه دسامبر موکول کردند.

پیش از شروع نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا گفت که "مسیری دوگانه" در قبال ایران در پیش گرفته می‌شود. او از یک سو امکان مذاکره را در صورتی که "ایرانی‌ها واقعا اهل مذاکره باشند"، مطرح کرد و از سوی دیگر وعده داد که فشارهای بیشتری از طریق اعمال تحریم‌های تازه بر ایران وارد خواهد شد.

گیدو وستروله، وزیر خارجه آلمان نیز با وجود رد مشارکت در اقدام نظامی علیه ایران گفته است: "اگر ایران همچنان از همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خودداری کند، اعمال تحریم‌های سخت‌تر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود."

+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/8/24ساعــت 12:17 صبح تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
فرانسه: حمله به ایران جهان را به ورطهای مهارناپذیر میکشاند

وزیر خارجه فرانسه هشدارداده است که اقدام نظامی علیه ایران به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور، جهان را به "ورطه‌ای غیرقابل مهار" خواهد کشاند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، آلن ژوپه بعد از نشست وزاری خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل گفت که این اتحادیه تحریم‌ها علیه ایران را تشدید خواهد کرد و از "بانک سرمایه‌گذاری اروپا" خواهد خواست تا پرداخت وام به جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند.

پیش از این وزیر خارجه آلمان نیز مشارکت این کشور در هرگونه گفت‌وگو درباره اقدام نظامی احتمالی علیه ایران را رد کرده بود.

آلن ژوپه، وزیر خارجه فرانسه ادعا کرده است ایران هیچ تمایلی به مذاکره نشان نمی‌دهد و به همین دلیل "ما تحریم‌ها را تشدید خواهیم کرد. ما از بانک سرمایه‌گذاری اروپا خواهیم خواست تا سرمایه‌گذاری در ایران را متوقف کند. این سلاحی است که ما امروز می‌توانیم استفاده کنیم و مطمئنا از آن استفاده خواهیم کرد."

پیش از شروع نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا گفت که "مسیری دوگانه" در قبال ایران در پیش گرفته می‌شود. او از یک سو امکان مذاکره را در صورتی که "ایرانی‌ها واقعا اهل مذاکره باشند"، مطرح کرد و از سوی دیگر وعده داد که فشارهای بیشتری از طریق اعمال تحریم‌های تازه بر ایران وارد خواهد شد.

گیدو وستروله، وزیر خارجه آلمان با وجود رد مشارکت در اقدام نظامی علیه ایران ادعا کرده است: "اگر ایران همچنان از همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خودداری کند، اعمال تحریم‌های سخت‌تر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود."


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/8/24ساعــت 12:16 صبح تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
تلویزیون تیشک: ایران در مقابل تحریم ها کوتاه نمی آید

آژانس انرژی هسته ای هیچ چیز تازه ای از فعالیت های هسته ای ایران مطرح نکرده است اما این بار این مسأله مقداری عریان تر جلوه کرده است. آنچه که معلوم است جمهوری اسلامی برنامه هسته ای را ترک نمی کند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز؛ "بهزاد کریمی" کارشناس کمونیست 14 نوامبر(23آبان) در شبکه "تیشک" تحولات منطقه را بررسی کرد و در مورد گزارش "آژانس انرژی اتمی" گفت:
«آژانس انرژی هسته ای هیچ چیز تازه ای از فعالیت های هسته ای ایران مطرح نکرده، اما این بار این مسأله مقداری عریان تر جلوه کرده است. آنچه که معلوم است جمهوری اسلامی برنامه هسته ای را ترک نمی کند. در داخل ایران یک هماهنگی کامل وجود دارد که باید به توانایی هسته ای برسند.
 
 در موقعیت سیاست گذاری و تعیین اولویت ها ممکن است تفاوت هایی در ایران وجود داشته باشد در عین حال در سیاست گذاری عمومی همه حاکمیت در ایران پشت آن هستند و در بین آن ها اختلاف دیده نمی شود و همه حاکمیت از بحث هسته ای پشتیبانی می کنند.»
«وی در باره عوارض حمله به تأسیسات هسته ای ایران افزود: «جمهوری اسلامی در جاهای متعدد تأسیسات هسته ای دارد (حمله تأثیری ندارد) و این مسأله در صحنه بین الملل سیاسی شده است.»

+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/8/24ساعــت 12:14 صبح تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
تدریس احمدی نژاد پای تخته سیاه
رئیس?جمهور در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، پای تخته سیاه رفت و با گچ درس آزادی و عدالت را روی آن تشریح کرد.
احمدی‌نژاد در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، که به درخواست جوانان حاضر در مراسم در کسوت معلمی قرار گرفته بود، با نگارش "بسم الله الرحمن الرحیم" بر تخته سیاه با تبریک عید غدیر اظهارات خود را چنین آغاز کرد: عید غدیر به یک معنا بزرگترین عید بشریت است، عید بشریت و همه پیامبران الهی است. عید غدیر، عید سرنوشت، صلح، عدالت و آزادی است و شاید بزرگترین ظلم به این عید، تفسیر محدود و منحصر به گروه خاص از آن باشد. خدای متعال به پیامبر (ص) می‌فرماید اگر غدیر را برپا نکنی رسالتت را انجام نداده‌ای.

















+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/8/24ساعــت 12:10 صبح تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >