سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داستانتازه فاطمهکروبی

بی‌تحرکی و انفعال جریان فتنه موجب شده تا فعالان ضد انقلاب به دنبال دامن زدن به شایعات دروغ درباره سران فتنه و وضعیت نگهداری آنان در حصرخانگی به منظور ایجاد شوک، تزریق هیجان به بدنه بی‌رمق خود، احیای آشوب‌های خیابانی و آماده کردن خوراک تبلیغاتی برای اعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه حقوق بشر باشند.

به گزارش رجانیوز، یکی از داستان‌های مورد علاقه رسانه‌های ضدانقلاب در ماه‌های اخیر، مساله جابجایی مهدی کروبی و همسرش از خانه قبلی خود به خانه جدید بوده که تلاش شد تا با ایجاد حاشیه‌های فراوان در مورد آن، زمینه‌سازی برای افزایش موج خبری درباره جریان فتنه 88 کلید زده شود اما این ماجرا بدون اینکه تاثیری بر فضای رسانه‌ای کشور داشته باشد، موجب شد تا رسانه‌های این جریان با انتشار اخبار متناقض و متضاد، به درگیری با یکدیگر بر سر این مساله بپردازند؛ موضوعی که در درگیری سایت کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای با سایت وزیر ارشاد فراری دولت خاتمی در هفته‌های اخیر به اوج خود رسید.

روز گذشته نیز فاز جدید این سناریو با طرح دیدار فاطمه کروبی با برخی از خانواده‌های زندانیان فتنه کلید خورد. در این زمینه، سایت رسمی یکی از سران فتنه نوشته است: "فاطمه کروبی که خود نیز ماه ها به همراه همسرش در زندان خانگی به سر می برد، ضمن تشریح وضعیت نگهداری آقای کروبی تصریح کرد که ایشان مدت های طولانی است که حتی از هوای آزاد نیز محروم هستند و دچار مشکل تنفسی شده اند. به گفته ی وی به دلیل مشکل به وجود آمده در ایام حصر، دستگاه اکسیژن برای آقای کروبی تهیه شده که در صورت نیاز از آن استفاده کنند."

تاکید ویژه بر روی مساله تغییر منزل مهدی کروبی درحالی است که اساسا فاطمه کروبی تحت حصر نبوده و در هر زمان بر طبق خواسته خود اقدام به خروج از منزل و حضور در اماکن مختلف داشته است. همچنین او چند ماه برای خرید خانه جدید رفت و آمد داشت و پس از مدتی، کروبی به یکی از واحدهای تحت تملک همسرش منتقل شد که اکنون فاطمه کروبی مدعی نامناسب بودن آن برای زندگی شده است!

این در حالی است که کروبی با فروش آپارتمان‌های خود در منطقه فرمانیه و خرید منزل سه میلیارد تومانی مرحوم مسیح بروجردی در منطقه جماران قصد داشت که به این منطقه منتقل شود که این مسأله با مخالفت مأموران امنیتی روبرو شد.

از سوی دیگر، ادعای ناراحتی جسمی و تنفسی مهدی کروبی که برای چندمین بار از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح شده، یکی دیگر از مواضعی است که از فرط تکرار، دیگر جذابیتی برای مخاطبین این سایت‌ها ندارد.

همچنین سابقه خانواده کروبی در اظهارنظرهای با مزه و جالب یکی دیگر از مواردی است که انتشار اینگونه اخبار درباره مهدی کروبی را بی رونق کرده است. به عنوان مثال بعد از سخنان مهدی کروبی در جریان فتنه 88 که بارها به سوژه محافل خانوادگی و سیاسی تبدیل شد، همسر و پسر ارشدش نیز جا پای او گذاشتند. چندی پیش و پس از آنکه حسین کروبی مدعی شد که "قرص‌های سرطان‌زای روسی" برای خوراندن به پدرش وارد ایران شده است، فاطمه کروبی مدعی شده بود که ممکن است نیروهای امنیتی برای کنترل کروبی، او را مریض کرده باشند. او با اشاره به برخی اخبار مبنی بر ابتلای شوهرش به "سرطان پروستات" گفته بود که "شاید آن 15 نفر مسلحی که با مرعوب کردن سرایدار و به طور غیرقانونی و در غیاب ما به منزل ورود کرده اند و یا افراد مسلحی که در روز 22 بهمن، گازی مشکوک را مستقیما به صورت ایشان زدند، کاری را صورت داده‎اند که خدای ناکرده در آینده نتیجه آن را باید شاهد باشیم." البته خانم کروبی توضیح نداد که دانشمندان جهان از چه زمانی موفق به کشف "اسپری سرطان‌زا"یی شده‌اند که از طریق صورت، انسان را به سرطان پروستات مبتلا می‌کند!

به نظر می‌رسد بی‌اعتنایی مردم به وضعیت سران فتنه پس از حصر با وجود تبلیغات پر حجم در رسانه‌های ضد انقلاب، موجب شده تا خانواده کروبی به عنوان کانون داستان‌سرایی این رسانه‌ها مورد توجه قرار بگیرد و با انتشار اخبار جعلی درباره شرایط حصر کروبی و شرایط زندگی او، تلاش شود تا این بی‌توجهی مردم را با حساس کردن عقبه‌های خارجی و انعکاس ادعاهای بی سر و ته در گزارش‌هایی مانند گزارش حقوق بشر علیه ایران جبران کنند.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/8/30ساعــت 7:54 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر