سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگونه تهدید نظامی علیه ایران پاسخی قاطع را به دنبال دارد

خبرگزاری پانا:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:هرگونه تهدید نظامی علیه ایران پاسخی قاطع را برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت لذا آنها خوب می دانند درگیری نظامی با ایران به هیچ وجه به نفع آنها نیست و متحمل خسارات سنگینی خواهند شد.

 

قدرت الله علیخانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری پانا، درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در حدی نیست که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند لذا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرگونه تهدید نظامی و حمله به ایران پاسخ قاطعی را به دنبال خواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تهدیدات اسرائیل از گذشته تا کنون مطرح بوده و موضوع جدیدی نیست اذعان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اسرائیل هرکجا که احساس ضعف می کند و منافع خود را در خطر می بیند به تهدید ایران رو می آورد و این مسأله جدیدی نیست.
وی در ادامه تأکید کرد: پس از تهدیدات اخیر اسرائیل شاهدیم که امریکا بلافاصله عقب نشینی کرد و کل اروپا نیز با تهدیدات اسرائیل مخالفت نمود چرا که آنها خوب می دانند درگیری نظامی با ایران به هیچ وجه برای آنها منفعتی را به دنبال ندارد و متحمل خسارات سنگینی خواهند شد چرا که ایران از این تهدیدات ابایی ندارد.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 11:12 عصر تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر