سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اولین جلسه گروهان

اولین جلسه

گروهان مقاومت سایبری ابابیل

افراد حاضر:

·          حجت الاسلام قابل(حاجی گروهان)

·          احسان پیشوا(فرمانده گروهان)

·          محسن توانگر

مجتبی ابراهیمی پور(مسئول طرح صالحین)

·          علیرضا مجتهد زاده

·          محمدرضا محمودی راد(بیسیم چی)

·          محمد رضا افتخاری(مسئول آتشبار)

·          علیرضا پارسائیان(تخریب چی)

·          سجاد قاسم زاده(کمک آتشبار)

·          حمیدرضا پارسائیان(کمک تخریب چی)

 

مکان و زمان جلسه

ساعت 19 الی 21 واقع در کانون شهید شکرا...خانی در مسجد امام رضا(ع)

صورتجلسه

درابتدا کلیپ از سخنان مقام معظر رهبری در مورد ضرورت جنگ نرم پخش گردید تا اهمیت جنگ نرم برای عزیزان حضار مشخص گردد.سپس پاورپوینتی با موضوع جنگ نرم: مبانی، ابزارها، شگردها و راه‌های مقابله ارائه شد که موضوعات انواع جنگها از لحاظ توازن قوا ،جغرافیا، تاکتیک و....انواع استعمار و مقایسه با یکدیگر،تعریف جنگ نرم،وازه های مترادف،اهمیت جنگ نرم،علیت تقابل اسلام و غرب را شامل می شد.سپس پاور پوینت جهاد مجازی ارائه شد که شامل جنگ سایبرنتیک(تهاجمی،تدافعی)و جنگ شبکه ای(تهاجمی،تدافعی) روشها و راهبردها بود.سپس آموزش اصول اینترنت،وبلاگ نویسی توسط پاورینت ارائه شد ودرپایان بصورت آنلاین برای چند تن از دوستان وبلاگ و ایمیل ساخته گردید.

 

  


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/7/26ساعــت 2:45 عصر تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر
ارتش سایبری ایران

روزنامه تریبون چاپ فرانسه: پاسداران انقلاب، بازوی نظارت بر فضای اینترنت هستند. این بخش قدرتمند نیروهای مسلح ایران در سال 2009 میلادی کنترل شبکه‌ها را به دست آورد و از آن زمان تاکنون، این حرکت ادامه دارد. سپاه پاسداران یک پلیس سایبری ایجاد کرد که به‌طور خاص مسئول نظارت بر اینترنت و کاربرانش است.
مبارزه با فساد‌های اینترنت به این‌جا متوقف نمی‌شود. پلیس سایبری خود را تبدیل به ارتش سایبری می‌کند که سربازانش در پشت صفحه نمایش آموزش می‌بینند تا در گل‌ولای زمین نظامی!
ارتش سایبری ایران
آن‌ها آخرین شیوه‌های هکرهای رایانه‌ای را آموزش می‌بینند، ازجمله، عبور از موانع برای دسترسی به داده‌های محافظت شده، جابه‌جایی ضمن محو نمودن رد خود، راه‌اندازی حملات علیه سرورها و ...
این ارتش بزرگ بیشتر از 250000سرباز دارد و تاکنون در حملاتی علیه چندین سایت اینترنتی غربی فعال بوده است.
اینترنت ملی آخرین گام در این جنگ سایبری است: ایران شبکه خود را می‌خواهد.
تریبون در پایان افزود: بدین‌ترتیب، مقامات ایران به منظور «حفاظت» بهتر از شهروندانشان، در تلاش برای قطع ارتباط ناسالم از طریق شبکه جهانی، با ایجاد یک خط ماژینوی مجازی هستند تا ارزش ها و عقاید خود را بهتر حفظ کنند و شهروندان خود را از تهدیدات اخلاقی جهان پناه دهند. این به مفهوم دفاع از میراث فرهنگی است.
ارتش سایبری ایران I.R.C.A افراد نامشخصی هستند که در اینترنت فعالند. درباره این گروه اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما برخی منابع احتمال وابستگی آن به دولت ایران را مطرح کرده‌اند.
این گروه به چندین وب سایت آمریکایی و چینی و همچنین وب‌گاه‌های حامی جنبش سبز و مخالف دولت جمهوری اسلامی ایران، حمله کرده‌است.
طرح تشکیل ارتش سایبری ایران از سال 84 در سپاه مطرح شد، اما با افزایش تبلیغات علیه دولت نهم در اجرای آن تسریع به عمل آمد. مدتی بعد گروهی بسیار وسیع تشکیل شد که تعداد اعضای آن از چند نام بسیار فراتر می‌رفت. در اردیبهشت 1388 نیز خبرگزاری فارس گزارش داد مؤسسه «Defense Tech» که از مؤسسات نظامی و امنیتی ایالات متحده آمریکا است، با استناد به آمار دریافتی از سازمان اطلاعات آمریکا، ایران را جزء پنج کشور دارای قوی‌ترین نیروی سایبری معرفی کرده‌است. این مؤسسه با تاکید بر اینکه ارتش سایبری ایران زیرمجموعه تیم رصد سایبری سپاه است، بودجه آن را 76 میلیون دلار اعلام کرده بود.این موسسه همچنین تعداد نیروهای این ارتش را بیش از 2400 نفر و 12000 نفر ذخیره برآورد کرده بود.(در زمان تشکیل)
ارتش سایبری ایران
نمونه هایی از حملات اینترنتی این ارتش
موج سبز آزادی
روز 25 آذر 1388 وب‌گاه موج سبز آزادی هک شد. به گزارش عصر ایران این سایت از مجموعه سایت‌های حامی اصلاح طلبان و میر حسین موسوی و مهدی کروبی است که پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری آغاز به کار کرده بود. بنابراین گزارش به هنگام مراجعه به این سایت صفحه‌ای مشکی ظاهر می‌شود که روی آن به انگلیسی نوشته شده‌است:
این سایت از سوی ارتش سایبری ایران هک شده است
زیر این پیام پرچمی سبز با شعار قرمز «یا حسین علیه السلام» به چشم می‌خورد که زیر آن شعری هم نوشته شده‌است.
توییتر
صبح روز جمعه، 27 آذر 1388 به وقت ایران امکان دسترسی به وب‌گاه توییتر در برخی از نقاط دنیا قطع شد و کاربران به جای سایت اصلی به پیامی به زبان انگلیسی تغییر مسیر داده‌شدند که ترجمه آن چنین است:
آمریکا فکر می‌کند که دارد اینترنت را با دسترسی‌اش کنترل و مدیریت می‌کند، اما این طور نیست؛ این ما هستیم که اینترنت را با قدرتمان کنترل و مدیریت می‌کنیم. بنابراین، سعی نکنید مردم ایران را تحریک کنید که...
حالا کدام کشور است که در فهرست تحریم است؟ ایران؟ آمریکا؟ ما آن‌ها را می‌چپانیم توی لیست. مراقب باشید.
بایدو
این گروه در صبح روز سه‏ شنبه 22 دی 1388 در اقدامی دیگر بایدو، بزرگترین موتور جستجوگر چینی را هک کردند. طبق پیغامی که آنان پس از هک وب‌گاه بایدو گذاشتند، عنوان شده بود :
«ارتش سایبری ایران در اعتراض به دخالت‌های سایت‌ها بیگانه و صهیونیستی در امور داخلی کشورمان و پخش اخبار دروغ و تفرقه‌برانگیز راه‌اندازی شده‌است»
این اقدام به ایجاد یک جنگ سایبری میان ایران و چین انجامید و گروهی از هکرهای چینی به نام «اتحادیه هانکر» وب‌گاه‌های رسمی حکومت ایران از جمله وبگاه رسمی ریاست جمهوری را هک کرده و به وبگاه رسمی رهبر ایران هم حمله کردند که موفق به هک آن نشدند.
ارتش سایبری ایران
صفحه اصلی موتور جستجوگر بایدو پس از هک
رادیو زمانه
روز 10 بهمن 1388 ارتش سایبری ایران وب‌سایت رادیو زمانه را هک کرده، صفحه اول آن را با تصویری منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران، عبارت «یا حسین(ع)» و «خلیج فارس» جایگزین کرده‌است. ارتش سایبری ایران در پیامی در رادیو زمانه که وابسته به دولت هلند است، آورده:
ارتش سایبری ایران به تمام مزدوران وطن فروش هشدار می‌دهد که در دامان اربابان خود نیز آن‌ها را راحت نمی‌گذارد.
اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که این حمله از ابعاد گسترده‌ای برخوردار بوده و ظاهراً باعث شده که کلیه اطلاعات این وب‌سایت از روی سرور آن پاک شود.
خبرنامه امیرکبیر
سایت «خبرنامه امیرکبیر» شامگاه 17 بهمن 1388 هک شد. به گزارش خبرنگار پارسانیوز، گروه «ارتش سایبری ایران» که پس از وقایع اخیر بعد از انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت خود رنگ و بویی دیگر داده‌است وب سایت «خبرنامه امیرکبیر» را هک کرده و در صفحه اول آن، تصویری منقش به پرچم «یا حسین(ع)» و «فإن حزب الله هم الغالبون» را جایگزین کرده‌است.
به گزارش پارسانیوز، در بخش انتهایی تصویر جایگزین شده در صفحه اصلی خبرنامه امیرکبیر شعری با مضمون «اگر فرمان دهد رهبر، بتازیم ،اگر او خواهد از ما، سر ببازیم، اگر صبر و قرار از ما بخواهد، بشینیم و بسوزیم و بسازیم» آمده‌است.
وب‌سایت رسمی سازگارا
ارتش سایبری در 21 بهمن 1388 سایت محسن سازگارا (فراری خارج نشین) را هک و پیغامی بدین مضمون در صفحه هک شده درج کردند:
«در حالیکه آقای محسن سازگارا به آموزش جلوگیری از هک شدن توسط ارتش سایبری ایران مشغول بود، ارتش سایبری ایران فقط و فقط برای اثبات پوچ بودن حرف اینگونه افراد این سایت را هک نمود.»
سایت جنبش راه سبز (جرس)
در 23 بهمن 1388 سایت جرس نیوز که اخبار جنبش سبز را منتشر می‌کند توسط ارتش سایبری هک شد. در صفحه‌اصلی سایت جرس هم پیامهایی بعنوان دلایل هک سایت قرار دادند:
«به احترام رفراندومی که در 22 بهمن برگزار شد ومردمی که رای دادند و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران»
«بیشتر از این مهره افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر می‌برند و از شما بعنوان مهره استفاده می‌کنند نباشید.»
تک‌کرانچ
وب‌گاه اروپایی تک‌کرانچ در سپتامبر 2010 به دست ارتش سایبری ایران هک شد و مراجعه‌کنندگان به این سایت پس از ورود به یک سرور مخرب هدایت می‌شدند که این سرور با بررسی رایانه‌های کاربران، درصدد شناخت نقاط ضعف احتمالی و نفوذ و نصب برنامه‌های مخرب بر روی آنها می‌نموده‌است.
تلویزیون فارسی وان و سایر وبسایت‌های گروه موبی
در آبان 1389 ارتش سایبری ایران وبسایت تلویزیون فارسی 1 را به همراه تعداد زیادی از وبسایت‌های مرتبط با گروه موبی از جمله تلویزیون طلوع، تلویزیون لمر، رادیو آرمان و .. را هک کرد.
ارتش سایبری ایران
صفحه اصلی سایت فارسی وان پس از هک
سایت صدای آمریکا
سایت صدای آمریکا و 95 سایت وابسته به آن در روز 3 اسفند ماه 1389 توسط ارتش سایبری ایران هک گردید و مخاطبان این سایت‌ها با مراجعه به این سایت‌ها با آرم ارتش سایبری و جمله ی "ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم" مواجه می‌شدند.همچنین متنی در این سایت با خطاب نمودن کلینتون وزیر سیاست خارجی آمریکا قرار داده‌اند که عبارت است از : «خانم کلینتون می‌خواهی صدای ملت‌های مظلوم را بشنوی؟ ملت‌های اسلامی دیگر حیله‌گری‌های آمریکا را باور نمی‌کنند، ما از شما می‌خواهیم که به دخالت در کشورهای اسلامی ادامه ندهید.»
صدای آمریکا عنوان کرد که ارتش سایبری در دسترسی به سیستم کامپوتری داخلی سایت صدای آمریکا شکست خورد ولی با دسترسی به یک سیستم کامپیوتری بیرونی که سرور آدرس‌های اینترنتی را اداره می‌کرده‌است، آدرس‌های اینترنتی را به سوی آدرس‌های خود تغییر مسیر داد
تمجید فاکس نیوز از ارتش سایبری ایران
یک شبکه خبری آمریکایی وابسته به پنتاگون در گزارشی به نقل از برخی مخالفان جمهوری اسلامی و یک کارشناس بین المللی، ارتش سایبری ایران را غیرقابل کنترل نامید.
شبکه خبری فاکس نیوز در پایگاه اینترنتی خود می نویسد: ایران در حال مهیا نمودن ارتش سایبری خود برای مقابله با هرگونه منازعه ای در این زمینه می باشد تا بدین وسیله با دشمنانش مقابله نماید.
بنابراین گزارش، رضا کهلیلی (خلیلی) جاسوس آمریکایی در گفتگویی اعلام داشت: جوانان هوادار نظام بسیار زیادی در ایران با سواد بالا و متخصص در امور رایانه ای می باشند و همچنین متخصصین رایانه ای دیگری که بسیار توانمند هستند.
کهلیلی همچنین گفت: حملات سایبری بی خطر و آنچنان هزینه بر نیست و نیاز به موشک و ناو جنگی و از این قبیل ندارد.
محسن سازگارا، فراری مقیم آمریکا مستقر در واشنگتن دی سی، نیز دراین باره به فاکس نیوز می گوید: متخصصین رایانه ای ایرانی برنامه های بسیار پیچیده ای می نویسند که حتی خبرگان رایانه ای خارجی از درک آن عاجز هستند بنابراین دست دولت ایران برای استخدام چنین افرادی بسیار باز می باشد.
دوید آلبرایت، رئیس موسسه امنیت علوم بین المللی نیز گفت: ایران قادر به ایجاد یگان نبرد سایبری خواهد بود و آمریکا باید منتظر حمله سایبری ایران باشد.
فاکس نیوز در خاتمه نوشت: دیری نخواهد پایید که از ارتش سایبری ایران بیشتر بشنویم و باید اذعان داشت که راه خاصی برای مقابله با نبردهای سایبری آنها نیست.

 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/7/26ساعــت 1:29 عصر تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر
مظلومترین فرد جمهوری اسلامی

خدا حضرت آقا رو حفظ کنه.همیشه معتقدم مظلوم ترین شخص تو جمهوری اسلامی ایشون هشتن.
تو یه جلسه خودمونی با حاج آقا قرائتی ایشون صحبت جالبی از حضرت آقا نقل کردن.
آقای قرائتی میگفتن حضرت آقا یه زمانی درد دل میکردن میگفتن من طرح هایی برای کشور دارم اما شخص قابل اعتمادی ندارم که طرح رو برام اجرا کنه.
خداییش اینو شنیدم دلم شکست.ما اینجا داد ولایتی بودنمون سر به آسمون میذاره بعد رهبرمون یه نفر محرم دور و بر خودش نداره.
آقا جون فدای روی ماهت مگه ما مردیم؟
بخدا به خاطر شما صدامون در نمیاد. چرا نمیگی کیا نامحرمن که ما سه سوته از رو زمین برداریمشون.

برگفته از سایت یک فروند چریک


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/7/26ساعــت 1:13 عصر تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر
اخلاق رسانه ای اصلی ترین زیرساخت تدافعی در جنگ نرم دشمن

هادی شهبازی مدیر پایگاه جامع و تخصصی جنگ نرم در نشست تخصصی "اخلاق رسانه ای در نگاه اهل بیت (علیهم السلام) "که در پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های برگزار شد، گفت : رعایت اخلاق رسانه ای برگرفته از سیره اهل بیت اصلی ترین زیر زیرساخت تدافعی در جنگ نرم دشمن است.
وی با اشاره به نقش و سابقه دیرینه رسانه در سیره انبیا  و ترویج جهان بینی الهی گفت : ترویج جهان بینی الهی، فضائل اخلاقی و کرامات انسانی در هر اجتماع، رسالت اساسی یا همان هدف والایی است که همه انبیا و اوصیا آن را دنبال می کردند و در تحقق آن تلاش وصف ناپذیری از خود نشان می دادند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/7/25ساعــت 8:52 عصر تــوسط | نظر
\اشغال وال استریت\ در توئیتر مسدود شد + سند

به گزارش گرداب به نقل از فارس، "توئیتر" که مدعی حمایت از آزادی بیان است کاربر "اشغال وال استریت" را مسدود کرد.

همین شبکه در جریان اغتشاشات در ایران، آپدیت سایت خود را به دستور دولت آمریکا عقب انداخت تا مبادا در اطلاع رسانی بین آشوبگران خللی وارد شود.

سایت فیس بوک نیز در اقدامی مشابه از ارسال پیام هایی که در آنها اسمی از وال استریت به کار رفته است، اجتناب می‌کند.

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/7/25ساعــت 8:8 عصر تــوسط علیرضا پارسائیان(تخریب چی) | نظر
<      1   2