سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احتمال فتنهانگیزی دشمنان پس از انتخابات
به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی ظهر امروز در همایش حماسه و اقتدار با حضور بیش از 3 هزار بسیجی در فردوس اظهار داشت: باید با هوشیاری، مراقب توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به فرمایش امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: اگر در کشوری نوای دل‌انگیز تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع جهانخواران از آن کشور قطع می‌شود.
امام جمعه شاهدیه یزد وجود بسیجیان را برای کشور پرثمر دانست و تصریح کرد: این ویژگی بسیج که بسیار کارآمد و کم خرج است می‌تواند کشور را در اوج قله‌های عزت، اقتدار و عظمت قرار دهد.
ابراهیمی به مسئولان توصیه کرد که از بسیج غفلت نکنند و هرچه می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ بسیج که همان فرهنگ ارزش‌ها است تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه احتمال فتنه‌انگیزی و آشوب از سوی دشمنان داخلی و خارجی پس از برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری وجود دارد، یادآور شد: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که فتنه‌انگیزان بتوانند کاری از پیش ببرند.
امام جمعه شاهدیه یزد در پاسخ به افرادی که با شایعه وانمود می‌کنند مغزهای متفکر از کشور خارج می‌شوند، گفت: این یک توطئه بوده و باید گفت که اگر مغزها فرار می‌کنند، پس چه کسانی سکان علمی کشور را در زمینه انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین برعهده دارند.
ابراهیمی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی در کشور عنوان کرد و افزود: دشمن از این طریق می‌خواهد انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند چرا که می‌بیند روند صدور انقلاب به دیگر کشورها و حتی غرب اروپا شتاب بیشتری به خود گرفته است.
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما را در داخل کشور به خود مشغول کند و نمی‌داند که امروز علما و تحصیل کرده‌های غرب و اروپا به حقانیت اسلام و انقلاب پی برده‌اند و گرایش آنها به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بسیار زیاد شده است.
امام جمعه شاهدیه یزد یادآور شد: باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنیم.

< type="text/java">



+ نوشته شـــده در یکشنبه 90/9/6ساعــت 10:48 عصر تــوسط آخرین سرباز(فرمانده گروهان) | نظر